Ramazanska besjeda

 


Još jedan Ramazan i još jedna prilika. Svaki Ramazan nosi svoju čar, i svako dočekivanje svoju draž, kao da je prvi put.

Za Ramazan se kaže da je mjesec milosti, teška rečenica za onoga ko razmisli o njoj. Allah nam ukazaje svoju milost dajući nam još jednu priliku da krenemo iznova, da se popravimo i u Njegovo okrilje vratimo. Nije samo Ramazan mjesec milosti jer je Gospodar tada izuzetno Milostiv, već je to mjesec milosti da bi se ljudima ukazalo kakvi oni mogu i trebaju biti.

Ne završava se sve ni krajem Ramazana. Ramazan je ustvari samo jedna praksa, jednomjesečno učenje, to je period u kojem se suzdržavamo, saburamo, borimo sa sobom i sa drugima, kako bi na kraju to postao naš stil života. I kao što je islam cjeloživotni stil, isto važi i za  Ramazan.

Sami fakihi kada daju definiciju posta ne ograničavaju se samo na sustezanje od hrane i pića, jer u osnovi te riječi leži da je post nešto puno više od toga, post je suzdržavanje od svih poroka, od užitaka kako bismo se uspjeli kontrolisati i sebi pokazati da možemo. Post koji se ograničava samo na sustezanje od hrane i pića je kao sipanje vode u šuplju posudu, radimo, a koristi nemamo. Post mora da poprati mnogo toga. Samo post bez djela koja će ga dokazati je poput prazne priče, ničemu ne koristi. I nije samo post od zore do zalaska sunca, post je cjelodnevni. Od hrane i pića se posti u navedeno vrijeme, ali od ružne riječi, ružnog pogleda, ružne misli i djelovanja treba postiti stalno.

Večeras nastupa mjesec Ramazan. Večeras je naša nova prilika. Iskoristimo je!

Neka Ramazan bude nešto što će i naše duše, džamije, kuće, mahale ali i cijelu Bosnu i Hercergovinu ispuniti.

Dajmo sebi priliku u ovome mjesecu da pokažemo da možemo, da mlađe štitimo i starije poštujemo, da se klonimo ogovaranja brata svoga, da se posvetimo istinskim vrijednostima. Nazivajte selame jedni drugima, osmjehnite se i družite se. Učinimo ovaj mjesec boljim nego što su prethodni bili.

Ramazan je sadašnja prilika, pružila nam se, koliko ćemo ih dobiti, ne znamo. Zato se trudimo da iz ovoga mjeseca izađemo bolji nego što ćemo u njega ući.

Bošnjaci su uvijek izuzetno poštovali i dočekivali ovaj mubarek mjesec. Jednom riječju živjeli su ga. Zato poštujmo one koji poste, kao što se i prije radilo. Ne jedimo pred njima, ne navraćajmo ih na grijehe. Neka svako radi ono što je njegov izbor, jer postiti kao i ne postiti je izbor naš, a nagrada je kod Allaha.


RAMAZAN ŠERIF MUBAREK OLSUN ŽELI VAM REDAKCIJA WEB PORTALA MLADI MUSLIMANI!

 

Saopćenje povodom hapšenja generala Dudakovića

Udruženje ''Mladi muslimani'' iznenađeno je hapšenje generala Armije Republike Bosne i Hercegovine Atifa Dudakovića i još 12 pripadnika V korpusa Armije Republike Bosne i Hercegovine, te optužbama koje im se stavljaju na teret.

General Dudaković jedna je od najvećih ličnosti u historiji Bošnjaka i Bosne i Hercegovine. Bio je na čelu V korpusa Armije Republike Bosne i Hercegovine u najtežim trenucima za Bosnu i Hercegovinu i bošnjački narod, posebno na prostoru koji je branio V korpus. Agresiju na tom područji činila je tzv. ''Vojska'' tada samozvane ''Republike Srpske'', Vojska tadašnje SR Jugoslavije, mnoge navodno paravojne jedinice iz Srbije koje su bile pod direktnom komandom Vojske SR Jugoslavije ili obavještajnih službi, Hrvatska vojska i HVO u određenim periodima i na razne načine od direktnih akcija do podrške drugim agresorima, i na koncu tzv. ''Vojska'' samozvane ''autonomne pokrajine zapadna Bosna''. Sve aktivnosti koje je provodio V korpus bile su odbranbenog i oslobodilačkog karaktera, a V korpus je najsvjetlija tačka najveće tekovine bošnjačkog naroda Armije Republike Bosne i Hercegovine.

Upravo zbog ovog značaja V korpusa i generala Dudakovića vršen je konstantan pritisak na pravosuđe u BiH, kao i na Haški tribunla, od strane agresora koji svoju agresiju nije prekinuo Dejtonskim mirovnim sporazumom već nastavio samo u uvjetima bez oružja: lažima, manipulacijama, spinovima, lobijima. Cilj agresora jeste umanjiti značaj, veličinu, herojski otpor i snagu za oslobođavanje svojih teritoriju koju je pokazao V korpus i general Dudaković na njegovom čelu. Optužiti generala Dudakovića znači optužiti V korpus i time utjecati na ugled i značaj cjelokupne Armije Republike Bosne i Hercegovine.

Iako podržavamo rad Suda i Tužilaštva BiH, kao važnih državnih institucija Bosne i Hercegovine, oštro osuđujemo pokušaje pojedinaca unutar ovih institucija (koji ne djeluju po pravu i pravdi već po instrukcijama svojih lidera koji su čelni ljudi agresije na Bosnu i Hercegovinu u mirnodobskim uvjetima) da izjednače sve strane iz perioda agresije na Bosnu i Hercegovinu i da promjene karakter rata što je jedan od ciljeva agresorske politike nakon Dejtonskog mirovnog sporazuma. Očekujemo pravedan proces, a u njegov rezultat ne sumnjamo. Atif Dudaković je general Armije Republike Bosne i Hercegovine, a ta Armija nije činila sistematske, planirane, svjesne i namjerne zločine. Armija Republike Bosne i Hercegovine je ponos Bosne i Bošnjaka.

Upravni odbor Udruženja ''Mladi muslimani''

Intervju Edhema Bakšića, predsjednika Udruženja za STAV

 

 

Ko su bili mladi muslimani? Ljevica danas proziva njihove potomke, postavljajući ih u poziciju kolaboracionista i kvislinga, suprotstavlja ih antifašizmu koji sebi ekskluzivno pripisuje?

„Mladi muslimani“ su bili generacija muslimanskih mladića i djevojaka koja je sredinom 20. stoljeća, pred sami Drugi svjetski rat, intuitivno osjećala tešku situaciju u svom narodu. Ta teška situacija se ogledala u vjerskoj stagnaciji, nedefiniranom nacionalnom pitanju, nastojanjima srpske i hrvatske politike da čitavu BiH i muslimansko stanovništvo uključe u svoje nacionalne i velikodržavne projekte, u podjeli muslimanske inteligencije na prosrpske i prohrvatske i njihov podređen položaj u tadašnjoj zajedničkoj državi, novim ideološkim pokretima (poput komunizma) i sl. Smatrali su da islamsko učenje nudi rješenje za sve te probleme i da se muslimani ne trebaju priklanjati ni srpskoj ni hrvatskoj strani (što znači suprotstavljanje i ustaškom i od četničkom „viđenju“ budućnosti na ovim prostorima). Također su uvjereno isticali da ni fašizam ni komunizam ne trebaju imati podršku među pripadnicima našeg naroda.

Laž je da su „Mladi muslimani“ bili kvislinzi i saradnici okupatora odnosno ustaške države, a dokaza za to ima mnogo. Kao prvo, činjenica da se nisu mogli registrirati kao zvanična organizacija 1941. godine u tadašnjoj NDH, koja bi ih prihvatila samo kao dio ustaške mladeži. Nisu iskoristili priliku da se zvanično registruju u Kraljevini Jugoslaviji, i sa uspostavom NDH praktično su postali ilegalna organizacija poput SKOJa. Oni nisu htjeli biti dio ustaške mladeži i rješenje su našli u okviru Islamske zajednice odnosno kao podmladak udruženja imama „El Hidaje“. Drugo, bili su pokretači, potpisnici i prenosioci antifašističkih rezolucija koje su nastale 1941. godine. To su rezolucije u kojima se osuđuju ustaški postupci prema Srbima, Romima i Jevrejima. Pokretač Sarajevske rezolucije bio je Mehmed ef. Handžić, čelnik „El Hidaje“ na kojeg su se „Mladi muslimani“ ugledali, a potpisnik Bijeljinske rezolucije ugledni hafiz Abdulah Budimlija, član organizacije. I Alija Izetbegović je jednom prilikom ukazao na to da je on u to doba bio previše mlad da bi mogao biti relevantan potpisnik te rezolucije, ali da je doprinio njihovom umnožavanju i dijeljenju po selima i gradovima,  te  da je to činio sa svojim drugovima (dakle „Mladim muslimanima“, onima koji su gradili svoja shvatanja, između ostalog, i slušajući predavanja Mustafe Busuladžića). Treće, „Mladi muslimani“ nisu bili ni u kakvim vojnim jedinicama u to vrijeme osim u partizanima. Ne postoji nijedan dokaz da je ijedan pripadnik bio u ustašama, ili Handžar diviziji i sl. iako mediji stalno ponavljaju tu neistinu.

 

Može li se biti antifašist i antikomunist istodobno?

Naravno da može. „Mladi muslimani“ upravo to dokazuju. Ponavljam da niko od njih nije bio u fašističkim vojnim formacijama, ali jeste u partizanima, a oni koji su bili u partizanima nisu se aktivirali u Komunističkoj partiji jer su je smatrali stranom svojim shvatanjima i opredjeljenjima, prvenstveno zbog ateizma koji je bio utkan u komunističke ideje. Moj rahmetli otac, pripadnik organizacije Mladi muslimani, je bio u partizanima sa svojih 17 godina, a nikad nije ni pomišljao da se aktivira, recimo, u domobranima, iako je to italijanska vlast u Hercegovini očekivala od tadašnjeg muslimanskog stanovništva. Pa i većina današnjih evropskih, demokratskih političkih partija istodobno su i antifašističke i antikomunističke.

 

Slažete li se s dojmom da ne postoji radikalni antititoizam i antikomunizam kod Bošnjaka, čak ni kada govorimo o ljudima koji su bili žrtve tadašnjeg režima, ali da postoji pojava radikalnog titoizma i komunizma među Bošnjacima, što ne samo da je krajnje anahrono, nego izaziva i reakciju?

Nijedan radikalizam nije dobar. Bošnjaci velikim dijelom znaju prepoznati i dobre strane života u nekadašnjoj socijalističkoj Jugoslaviji, ali i činjenicu da su ipak bili ideološki zavedeni i sa manjim pravima u odnosu na druge narode. Oni koji ističu činjenicu da smo se za vrijeme Tita afirmirali kao nacija, kao Muslimani, ne vide izgleda šta su Srbi, Slovenci i Hrvati dobili i iskoristili u njegovo doba. Zato nema radikalnog antititoizma, kako kažete, a radikalni titoizam prisutan je kod onih koji se stide pa čak i odriču svoje vjere, nacije, porijekla, historije i imaju potrebu za radikalnim podržavanjem ideološki prevaziđenog sistema naše prošlosti.

 

Znači, govorimo o revivalizmu radikalnog titoizma i reakciji na njega, a ne bošnjačkom revizionizmu fašizma. Jeste li primijetili da neko veliča Handžar diviziju, da neko hoda s kapama i znakovljem te SS jedinice po sarajevskim ulicama, kao što hodaju po Hercegovini s ustaškim kapama i Banja Luci sa četničkim?

Naravno da toga nema, ali moram istaći činjenicu da Bošnjaci slabo nastoje objektivno saznati o tom dijelu svoje historije. I mi kao udruženje i ja kao predsjednik Imali smo već priliku da reagiramo na tvrdnje u kojima se izjednačavaju „Mladi muslimani“ sa četnicima i ustašama. Odgovorno mogu tvrditi da ne treba izjednačavati ni Handžar diviziju sa četnicima i ustašama, jer njeni pripadnici nisu činili zločine kakve su činili četnici i ustaše. Oni su bili SS formacija sastavljena od muslimanskog stanovništva koje je smatralo da zaštitu našem narodu od istrebljenja može najbolje garantirati Njemačka, i osim vojnih borbi sa četnicima i partizanima, nisu napadali nenaoružano civilno stanovništvo. Naravno, srpska propaganda nastoji iskoristiti i sam naziv handžar da predoči sliku o nekoj strašnoj krvožednoj vojnoj formaciji da bi relativizirala četnička klanja po istočnoj Bosni.

 

Ovdje govorimo i o pokušaju da se Busuladžićevo vođenje radijske emisije u Rimu izjednači sa zločinačkim nedjelima jednog Jure Francetića i Draže Mihajlovića. Odnosno, zločinac ustaša i zločinac četnik imaju svoje ulice u BiH, a po Busuladžiću se zove škola što je u zadnje vrijeme također prilog tezama ljevice da se vrši revizionizam fašizma među Bošnjacima. Trebaju li se Bošnjaci odreći Mustafe Busuladžića?

Ne, jer on nije bio ni fašista ni ustaša niti je podržavao njihove ideje iako je vodio radijske emisije i za potrebe talijanske vlasti vršio neke prijevode na arapski ili sa arapskog. U svojim radovima zalagao se za neki vid islamskog socijalizma čime je jasno dao do znanja da shvata teoretske vrijednosti socijalističkog društva, ali nije mogao prihvatiti takav sistem koji je bio ateiziran. Jasno je osudio fašizam, ali je upozoravao da je komunizam, kakav je na djelu u republikama Sovjetskog saveza, još veće zlo. Imajući u vidu statistike o broju ubijenih pod Lenjinovom i Staljinovom vlašću i onih ubijenih od strane njemačkih nacista i njihovih saradnika, dolazi se do zaključka da nije bio daleko od istine.

Tzv. ljevica je označila Busuladžića kao fašistu na osnovu rečenice u kojoj navodno likuje zbog nestanka Jevreja iz sarajevske čaršije. Međutim, to nije likovanje već zabrinutost da će i muslimane (odnosno Bošnjake) snaći ista sudbina kao i Jevreje ako se budu ponašali kao oni. Jasno je da Mustafa nije imao simpatije prema Jevrejima, ali uzrok tome jesu kur'anska upozorenja na njihovo ponašanje prema nejevrejima tokom cijele njihove historije. Treba razlikovati nacistički stav prema Jevrejima, koji je podrazumjevao njihov progon do istrebljenja, i islamski stav, koji nas uči da su oni izgubili Božiju milost i podršku, ali koji ne daje muslimanima niti bilo kome drugom pravo da im ikakvo zlo ili nasilje učini. Oni koji jedva čekaju da u ovo vrijeme islamofobije i terorizma koji se čini u ime vjere izjednače islamske i fašističke stavove, a takvih ima puno i među našim „ljevičarima“, nastoje prikazati Mustafu Busuladžića kao fašistu ili ustašu. Mislim da bi se takvi trebali više pozabaviti svojim predstavnicima i zapitati se da li je fašizam smatrati da je neko drugi, ko se razlikuje u kulturološkom smislu od nas, nedostojan da nam bude komšija? Npr. gradonačelnik Tuzle, Jasmin Imamović u svojoj predizbornoj kampanji je obećavao svojim „ljevičarima“ da Tuzla neće biti poput Sarajeva jer oni tamo neće dozvoliti Arapima naseljavanje. Otkud ta mržnja prema onima koji su drugačiji od nas i zar nije licemjerno iskazivati nesimpatije prema Arapima a kritikovati nekoga zbog nesimpatija prema Jevrejima? I ne treba zaboraviti da su Jevreji prihvaćeni u Bosni zahvaljujući islamskim shvatanjima tadašnje osmanske vlasti da treba pomoći prognanim ljudima. Da li bi se današnji sljedbenici titoizma zalagali za prihvat, npr., sirijskih izbjeglica u velikom broju? Sigurno da ne bi, pa možemo reći da fašizam ima više sličnosti sa njihovim shvatanjima nego sa islamskim stavovima „Mladih muslimana“ i Mustafe Busuladžića.

Mustafu Busuladžića, ubijenog zbog „verbalnog delikta“, nikako ne treba izjednačavati sa tim zločincima Francetićem i Mihajlovićem, kako ste i sami rekli, već njega treba uporediti sa Ivom Andrićem, ministrom Kraljevine Jugoslavije u nacističkoj Njemačkoj pred početak II svjetskog rata, u vrijeme potpisivanja Trojnog pakta i čovjekom koji se „priklonio“ komunistima tek 1945. godine. Iako Hrvat po rođenju, rano je shvatio da je isplativo biti velikosrpski nacionalista, prvo otvoreno, a kasnije prikriveno u okviru KPJ. U svojoj kratkoj diplomatskoj aktivnosti, Andrić se kod italijanskih fašističkih vlasti zalagao da se rješava pitanje Albanaca u Jugoslaviji tako da se svi isele u Tursku. U svojim romanima čitav jedan narod (Bošnjake) prikazuje kao zao i divlji, nazadan i osvetoljubiv što je mnogo drastičnije od prikaza drugog naroda kao nezasitih lihvara. Ako je takva osoba, zagovornik etničkog čišćenja i protjerivanja čitavih naroda sa svojih ognjišta, s nizom izjava koje u sebi sadrže mnogo više šovinističke mržnje nego ijedna Busuladžićeva izjava, mogla postati tako priznata na ovim prostorima da su mnoge ulice i ustanove dobile njegovo ime, zašto onda ne bi i jedna škola mogla nositi ime po Mustafi Busuladžiću?

 

Uostalom, možemo li mi uopće govoriti o mogućnosti pojave revizionizma fašizma kod Bošnjaka, kada oni za razliku od Hrvata i Srba nikada nisu imali svoj nacionalni fašistički pokret? Šta uopće revizionizirati? Nije li to perfidni pokušaj izjednačavanja ili ublažavanje krivice za razne genocide iz prošlosti?

Slažem se sa vama. To je pokušaj izjednačavanja „sve tri strane“ i nametanje nepostojeće krivice.

Svi su oni isti, jedna je od teza i u današnje vrijeme. Smiju li Bošnjaci pristati na izjednačavanje uloga Izetbegovića, Tuđmana i Miloševića?

Naravno da ne smiju. Novinari i historičari su najodgovorniji za plasiranje i suzbijanje takvih teza. Kada se sagledaju argumenti onda nema puno prostora za one koji tu stavljaju znak jednakosti, ali su problem upravo naši neobrazovani jugonostalgičari i ti radikalni titoisti koji ne mogu da dozvole da Bošnjacima bude Alija draži i bliži od Tita. Danas se u Srbiji uopće ne raspravlja o ulozi Slobodana Miloševića, u Hrvatskoj se vode polemike između desnice i ljevice o ulozi Josipa Broza, ali Tuđman ostaje na izvjestan način zaštićen i neprikosnoven, dok u BiH pojedini mediji i internet-portali potpunim lažima nastoje omalovažiti Aliju Izetbegovića i prikazati ga u lošem svjetlu. Zato se treba truditi da se istina o Aliji ne zanemari, pogotovo u komparaciji sa Miloševićem i Tuđmanom.

 

Neki kažu da se Alija Izetbegović idealizira, da se preuveličava njegov značaj, da se stvara od njega što nije bio itd. Brinemo li dovoljno o ostavštini prvog predsjednika Republike BiH ili brinemo prekomjerno?

Bošnjaci se ne brinu dovoljno o njegovoj ostavštini i većinom još nisu svjesni koliko značajnog lidera su imali. Kao što sam već rekao, postoji organizirana propaganda da se on prikaže u negativnom svjetlu te stoga trebamo brinuti o tome da zažive ideali koje je on imao tokom cijelog svog života. Time će se na najbolji način poraziti njegovi neprijatelji i neprijatelji svih iskrenih bh. patriota.

Jedna od teza koja se u zadnje vrijeme iznosi je to da je Izetbegović „izdajnički“ koalirao s Bobanom i Karadžićem, bez da se uzima u obzir kontekst prvih demokratskih izbora. Uostalom, ima li razlike u današnjem vremenu, jer Bošnjaci jednostavno moraju koalirati inače se ne može uspostaviti vlast?

Jedini sa kime je Izetbegović istinski bio u koaliciji je Stjepan Kljujić, dok je on bio na čelu HDZa. Karadžić i njegova SDS su imali većinsku podršku srpskog naroda i nisu se mogli izbjeći kao partneri u vlasti, ali nisu bili koalicioni partneri. Teze o koaliciji sa Bobanom i Karadžićem su potpuna laž jer se Alija nikad nije sa njima zajedno sastao. U najteže ratno doba 1993. godine Stoltenberg je pokušao doći do mirovnog rješenja sa svima njima kao akterima, što neka piskarala naknadno pokušavaju okarakterizirati kao dogovor o podjeli Bosne. Istina je, međutim, da je Alija samo uvjetno prihvatio Stoltenbergov plan čime se dokazao kao mudar političar. Prebacio je lopticu na njih dvojicu koji nisu htjeli prihvatiti te uvjete odnosno pravedne zahtjeve i pokazao Stoltenbergu i međunarodnoj zajednici ko je odgovoran za ratna razaranja. Danas se moraju praviti koalicije ali smatram da treba voditi računa o tome ko nastoji ratne ciljeve ostvariti na drugi način i biti maksimalno suzdržan prema zahtjevima takvih aktera.

Koje su aktivnosti Vašeg udruženja?

Naša osnovna uloga je dokumentiranje i afirmiranje istine o organizaciji „Mladih muslimana“, njihovim ciljevima, aktivnostima i stradanjima te nastojanje da nove generacije imaju uzor u njima. Stoga nam je vrlo važno da se i Mustafa Busuladžić i Alija izetbegović i svi ostali prikažu na objektivan i istinit način. U okviru naših brojnih aktivnosti poput predavanja, seminara, okruglih stolova, konferencija, izleta, izdavaštva i sl. istaknuo bih produkciju dva dokumentarna filma koji se bave ulogom i značajem „Mladih muslimana“, nekoliko naučnih konferencija koje su rezultirale i zbornicima radova izlagača na tim konferencijama (na teme: Bošnjaci i II svjetski rat, Genocid nad Bošnjacima 1992. – 1995., Bošnjaci u Osmanskom carstvu) te brojne humanitarne akcije poput podjele kurbanskog mesa, humanitarnih paketa, pomoći u obnovi porušenih objekata i džamija naših povratnika, kao i podršku palestinskom narodu u njihovoj pravednoj borbi za slobodu i nezavisnost.

 

 

Intervju: Edhem Bakšić, predsjednik Udruženja „Mladi muslimani“ za STAV, broj 129, godina III, Sarajevo 24.8.2017.

Osuda genocida nad narodom Rohinja u Mijanmaru

Danas, 11. septembra 2017. godine, navršilo se 16. godina od terorističkog napada u New Yorku kada je srušen Svjetski trgovački centar. Optužena je Al-Qaida koja je navodno izvršila napad pozivajući se na islam. Islam je vjera mira i nenasilja i terorizam je potpuno suprotan od svih islamskih vrijednosti. Zbog toga su svi muslimani u svijetu osudili ovaj čin i odbacili bilo kakvu vezu islama i ovog čina.

Od tog 11. septembra svijet se promjenio. Počela je borba protiv terorizma koja je kroz sve ove godine sve više poprimala epitet borbe protiv muslimana i islamskih vrijednosti, a što se danas vidi u ekstremno izraženoj islamofobiji u svijetu, posebno zemljama zapada. Vremenom je život muslimana izgubio na vrijednosti, a što je rezultiralo stotinama hiljada ubijenih muslimana u Siriji, Iraku, Palestini, Libiji, Jemenu, Egiptu, te hiljadama onih koji su bježeći od rata izgubili živote u vodama Sredozemnog, Egejskog i drugih mora.

Više na ubijanja muslimana i smrt na putevima spasa ne reagira niko. Zamrle su UN-e, zamrle su organizacije za zaštitu ljudskih prava, prava djece, civila; mnogobrojne konvencije ostaju slovo na papiru.

Ovakva licemjerna, islamofobična politika u svijetu kulminaciju doživljava zadnjih dana u Mijanmaru. Pred očima cijelog svijeta, svih njenih nekoliko milijardi stanovnika na najsvirepije načine ubijaju se pripadnici Rohinja naroda, manjinski, pritom muslimanski narod u Mijanmaru. Bošnjaci su na svojoj koži osjetili mnoge svirepe metode mučenja i ubijanja tokom agresije 1992-1995., i mislili smo da se to više nikada i nigdje neće ponoviti. Nažalost, snimci i fotografije koji stižu iz Mijanmara potvrđuju da postoje umovi koji su spremni žive ljude sijeći mačetama, otkidati im udove, paliti ih žive, sjeći im glave tupim predmetima itd. I sve bez imalo prikrivanja zločina.

Udruženje ''Mladi muslimani'' oštro osuđuje zločin nad Rohinja narodom, i poziva UN, sve svjetske sile, organizacije za zaštitu ljudskih prava da ozbiljno poduzmu mjere za zaustavljanje genocida nad Rohinjama. Naš glas i glas našeg političkog rukovodstva, naših vjerskih zajednica, naše inteligencije, ne može se daleko čuti, ali pozivamo i njih da dignu glas, makar da se zna da smo narod koji je na strani istine.

 

 

Upravni odbor