Marx i "marxisti" o vjeri
- Detalji
- Objavljeno utorak, 10 Decembar 2002 17:25
- Autor Redakcija
Kada se sa bilo kojim komunistom, bez obzira na njegovo marksističko obrazovanje, govori o vjeri, dobija se uvijek stereotipan odgovor: "Marx je, jednom za sva vremena, riješio problem svojim postulatom - "Vjera je opijum naroda". Iz tog citata oca naučnog socijalizma zaključuju komunisti, da vjera predstavlja za narod istu opasnost kao i droga. Svojim "mračnjaštvom, ogorčenosti, primitivizmom i zaostalosti" ona truje narodnu dušu, zasljepljuje čovjeka i vodi njegovoj isključivosti i fanatizmu. U interesu i, naravno, u ime naroda komunisti su pozvani povesti energičnu borbu protiv teške i opasne pošasti. Ateizam je prisilno propisani lijek koji se mora primjeniti na sve i svakoga, bez obzira na to koliko je gorak i bolan za pojedinca. Tek s nestankom vjere može se usrećiti čovjeka i otvoriti mu vrata komunističkog raja na zemlji.
Ramazan u Bosni
- Detalji
- Objavljeno subota, 30 Novembar 2002 17:24
- Autor Enis Pinjo
Ovaj Ramazan, Bosna dočekuje kao zemlja sa unutarnjim raskolom i ona zbog toga jeste hasta. Hasta, jer je njen narod onaj koji je čini živom, a on je opterećen nasljeđem prošlosti i pritiskom aktuelnog.
Palestina, Kašmir, Čečenija i druge otvorene krvave rane islamskog ummeta kao i pritisak kroz rat protiv terora, ni ovaj ramazan u Bosni ne čini lagodnim i svečanim. Sa druge strane, poimanje ramazana u Bosni djelimično je posljedica komunističkog zločina, propagiranja i realiziranja ateističkog društva. Velike riječi o humanizmu, historija komunizma je ispisala velikim, masovnim, zločinima, ateiziranjem, <> i udaljavanjem od istinskog, pravog puta bogobojaznosti. Tek posljedica toga jeste krvavi genocid nad bošnjačkim narodom u srcu Evrope - za vrijeme kojeg su Evropljani bili kao, nijemi promatrači, a taj nemušti govor nije bio neutralan.
Ništa nas više ne može zaustaviti
- Detalji
- Objavljeno ponedjeljak, 07 Oktobar 2002 17:22
- Autor Elmir Husić
Danas sam se učlanio u SDA, mama. Već znam da ćeš dobiti koju sijedu. I ja ću, pa ne mari. Znam da će mi, kao i bezbroj puta do sada, reći kako treba sačekati, kako treba razmisliti i kako ima i mnogo pametnijeg posla od tamo neke stranke, neke politike... Reći ćeš da ima drugih koji od toga žive i koji time treba da se bave.
Stav za srednji stav
- Detalji
- Objavljeno nedjelja, 08 Septembar 2002 17:21
- Autor Abdunnur Tvrtković
Kada se od čovjeka zahtijeva određena vrsta postupanja u formi naređenog, ili postupak kojim se kroz formu zabranjenog traži klonjenje od nečega, čovjek može učiniti samo jednu devijaciju. Onu suprotnu. Naređeno može ne izvršiti, zabranjeno može prekršiti. Odstupanje u bilo kojoj varijanti dobija odrednicu kontriranja.
Kada se od čovjeka zahtijeva stav prema nekome ili nečemu, mogućnost njegovog odstupanja je kompleksnija. U takvom slučaju on ne mora zastraniti u samo jednom, suprotnom, smjeru. On se od pravilnog poimanja stvari može udaljiti prema dva puta. Može se svojim stavom kretati ka neprihvatljivom vrednovanju nekoga ili nečega, ili prema nedopustivom nipodaštavanju nekoga ili nečega. Iz nama nepreglednog broja mogućih ilustrativnih primjera izdvojimo primjer o poslanicima a.s. Jedni su ih vrijednovali do ravni božanstva a drugi ih nipodaštavali i kao poslanike i kao ljude.