Allahovo svjetlo
- Detalji
- Objavljeno ponedjeljak, 19 Novembar 2001 17:09
- Autor Munir Gavrankapetanović
Dio iz knjige "Snagom vjere do savršenstva duše"
Allahovo svjetlo
Dragi mladiću, djevojko, čovječe, ti koji vjeruješ, tebi govorim...
Nalaziš se u svijetu koji te okružuje u svoj svojoj čudesnoj raznolikosti. Na svakom koraku susrećeš život koji nastaje, traje i gasi se. Smrt, nijemi svjedok čuda, svakodnevno, u svim mogućim oblicima prolazi, bliže ili dalje, pored tebe. Kao da te želi upozoriti na ozbiljnost svih događaja koji se zbivaju.
U kojem smjeru da angažujemo naše misli
- Detalji
- Objavljeno ponedjeljak, 15 Oktobar 2001 17:07
- Autor Salih Behmen
Prvi put objavljeno u Takvimu IZ, Sarajevo, 1969. godine
Ko se nada susretu sa svojim Gospodarem, neka čini dobra djela i obožavajući Gospodara svoga neka Mu nikoga ne pridružuje.
(XVIII, 111)
A ko može Ijepšu riječ reći od onoga, koji poziva Bogu i čini dobra djela i kaže "Ja sam musliman''?!
(XLI, 33)
Zabavišta mladih
- Detalji
- Objavljeno nedjelja, 30 Septembar 2001 17:06
- Autor Administrator
ZABAVIŠTA MLADIH
Nakon napornog, često dosadnog sjedenja u školskim klupama, mučenja po fakultetskim predavaonicama, na radnim mjestima, u kućama, mladi osjećaju potrebu za razonodom. Za to im služe kafići, restorani, bifei, kafane, a uvečer diskoteke.
Jedno razmišljanje o elementima suštine islama
- Detalji
- Objavljeno subota, 29 Septembar 2001 17:05
- Autor Haris Čengić
Sjećanje na Allaha, proučavanje, učenje i razmišljanje, iskrenost i srčanost, i borba sa svojim nefsom.
Uvod
NEVIDLJIVO (GAJB)
Jedan od temeljnih elemenata Islama jeste vjerovanje u nevidljivo (gajb). U stvari može se reći da upravo gajb čini vjeru vjerom, jer kada bi Allah dž.š. bio vidljiv ljudima, onda vjerovanje ne bi imalo smisla. Tada bi svi očevidno znali za Allaha dž.š. i Njemu bi robovali, a da nebi imali drugog izbora. Međutim pošto smo se mi, Ademovi a.s. potomci htjeli prihvatiti emaneta vjere, kojega se drugi nisu htjeli prihvatiti, sami sebi smo učinili nepravdu i dovedeni smo u situaciju da se Allah dž.š. sakrio od nas, a mi Ga moramo vjerovati (iako Ga ne možemo uočiti niti jednim našim čulom) i šta više mi moramo našim životima i našim djelima potvrditi iskrenost našeg vjerovanja.