Pitanje percepcije
- Detalji
- Objavljeno petak, 18 Februar 2011 16:12
- Autor Enis Pinjo
Na ovoj narodnoj ledini rade smutljivci, koji siju virtualnu indijsku konoplju, koja je tako profitabilna sa instant zaradom. Nejma tu truda, samo se ubode sjeme zla, koje onda izrodi klasje i listove otrova. I sjena ovog lišća je zlo. Konzumenti ove ''kulture'' utonuli su u plavičasti otrovni oblak koji je slatkast i omamljujući, ali njegova je namjena da se zamagljuje i uljuljkuje percepcija svih čula. Poslije konzumacije servirane nam ''kulture'', ostaje samo praznina. Tako je čaša kod naroda uvijek do pola prazna. Prazan je duh, prazna su i srca, a prazan je i um. Za ovakvu ''kulturu'' nije ni potrebno da se trudbenik oznoji, zlo koje se sije višestruko se multiplicira i samo se obnavlja, širi i jača, buja i raste, baš onako kako to korov čini na neobrađenim površinama. Svi ti sijači trudbenici, dio su destruktivnog šireg plana kojim se promoviše, nameće i podstiče iskrivljena svijest i savijest, promjena društvenog ustroja i civilizacijskog postroja. Vojnici ovog ustroja i postroja, za razliku od njihovih komandanata, javni su, opipljivi, u fizičkom su obliku, stvarni su i materijalni. Međutim, učinak izgovorene riječi bezobličan je, savitljiv, fluidan, neuhvatljiv, bez okusa je i mirisa, politički je korektan, al po svojoj suštini manipulatorski je destruktivan i lažan. Primjer ovakvog operativnog modusa je jedan kaplar koji nam se sa ekrana noćima licemjerno smješi, prepotentno nam vazi i mudruje. Propitujući i pljujući po nacionalistima i mrziteljima svega i svačega hvalio je, ovaj medijski lakmus papir, komšijsku inicijativu da se digne spomenik, eto drugom i drugačijem. Hvalio je tako, ovaj politički korektni besćutno bezoblični kaplar, klesanje Hasanagince u hrvatskom gradiću Imotski. Obavjestio nas je o historijskim činjenicama, kulturnim vrjednostima i ekonomskim beneficijama ovog nadasve divnog projekta. Sve je ovaj vrsni vaiz spomeno i iz svakog ugla mudro promotrio i narodu pojasnio i zločeste on je spomenuo i pozitivno afirmisao. I sve je to bilo idilično jer nije postavio pitanje, samo jedno pitanje. A gdje su to potomci Hasan age i Hasanagince, gdje je narod kojem je pripadalo ovo dvoje ljudi, gdje su tragovi njihovog postojanja u tom malom gradiću!? Nejma ih, nestali su u genocidu, pobijeni su, protjerani i pokršteni. Naš narodni govornik nije tako duboko išao u historiju, njemu je važno da se klepe pare od statue nakaradne idolatrije. Narodni govornik uklapa se u teoriju o hrvatskom cvijeću u Bosni, a pripada rodu Cannabis sativa (Indijska konoplja). Hasan i Hasanaginca nisu valjali dok su bili živi, al sada u smrti mogli bi biti koristan izvor turističkih prihoda. Nejma veze što je priča o Imotskom, izvrtanje i skrivanje činjenica. Nejma veze što je to morbidno, da se afirmiše spomenik genocida u malom Imotskom, važno je da sam pametan i da me moj gazda pomilki i obilato nagradi. Glas u Bosni lahko je kupiti, Lijanovići su davali 100 KM za glas na izborima, a glas naroda kupuje i obilato nagrađuje bezlični komandant. Svoje glasove prodaju za nešto što malo vrijedi, mnogi, a ponajviše oni iskompleksirani koji se stide i svog vlastitog imena i korijena. Stide se i prodaju oni koji su potomci Hasana i Hasanagince, potkupljivi su i jadni, a hoće da govore, da jezicima svojim režu i sjeku sve one koji nisu jadni i bezoblični. Uništite ponosne, ostavite ponizne, vrište izbezumljeni militanti uz smješak samilosnog virtualnog metka. Hasan i Hasanaginca bili su ponosni, njih više nejma, a nejma ni njihovih potomaka i sunarodnika, nejma ih ni u Imotskom, ni u Klisu, nejma ih ni u Islam Gornji ni Islam Donji, kod Zadra, ni u inim mjestima od uže Srbije istočne Bosne, Slavonije i Dalmacije. Samo neki toponimi govore da su tamo nekada davno živjeli pripadnici naroda, kojima pripadaše Hasan i Hasanaginca. Njihova statua u Imotskom, naš je podsjetnik genocida i zatiranja bošnjačkog naroda islamske kulture i civilizacije.